FANDOM

Igyekszem csak erős ellenfelekkel harcolni, ezért nem küzdök meg a gyengékkel.

–Sesshoumaru

Karakter
[[
640px-Sesshōmaru
|px]]
'

Név

Sesshoumaru

Kora

19-nek néz ki, de több mint 500 éves

Faj

Daiyōkai

Nem

Férfi

Sesshoumaru egy erős kutya szellem, akitől mindenki félt a feudális japánban. Féltestvére a félig szellem Inuyasha. Mindketten a nagy Inu no Taishō kutyaszellem leszármazottai. Ellentétben sok szellemmel, akik az Ékkő darabjait gyűjtik hatalmuk erősítéséhez, Sesshoumaru nem él a lehetőséggel. Utazásai során elkíséri A-Un a kétfejű sárkány, és Jaken egy szellem, és egy árva ember lány Rin.

TörténeteSzerkesztés

A nagy kutya szellem és párja fiaként jött a világra. Találkozott apjával a végső harca előtt, hogy megszerezze tőle a két legendás kardot a Tessaigat és Sō'ungat, hogy megkezdje uralkodását. Követelte apjától a két kardot, apja Ryūkotsusei elleni csatája után. Azonban apja olyat kérdezett tőle ami kétségek közé zavarta, hogy neki nincs senkije akit megvédhetne. Sesshoumaru nem tudott ilyen személyről, ő csak a Tessaigat akarta forgatni. Apja féltestvére Inuyasha, és annak ember anyja miatt halt meg, ezért Sesshoumaru mélyen gyűlölte őket. Apja, rá a Tenseigat hagyta a másik két kard helyett hogy a kard megtanítsa az együttérzésre.

602px-Sesshomaru & Inu No Taisho

Sesshoumaru és apja.

ForrásSzerkesztés

http://inuyasha.wikia.com/wiki/Sessh%C5%8Dmaru

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki