FANDOM

Karakter
[[
Untitle
|px]]
'

Név

Midoriko

Kora

Ismeretlen

Faj

Ember

Nem

Név jelentése

Zöld Gyermek

Foglalkozás

Miko (papnő)

Képességek

Szellemi erők

Fegyverek

Kard

Csapat

Kirara (csak anime)

Midoriko (翠 子, みどりこ, "Zöld Gyermek") egy erős papnő volt, aki képviselte a tisztaság jelképét és megpróbálta legyőzni Magatsuhit.

Erők és KépességekSzerkesztés

Japanese-swords-samurai-swords-bush

Midoriko kardja

Mint papnő, Midorikonak nagy teljesítményű lelki hatalma, ereje, energiája volt. Azt gondolták hatalmas ereje felér száz szamurájjal.

  • Óriási Szellemi Erők És Képességek: Midoriko rendkívüli erős, hatalmas lelki erőkkel rendelkezik. Az ő szellemi erői és képességei önmagában tisztítják a szellemek lelkeit, így téve őket teljesen tehetetlenné és ártalmatlanná.
  • Tisztítási Képességek: Midoriko képes volt húsz szellemet is egyszerre megtisztítani kardjával. Az ő tisztítási képességei olyan erősek voltak, hogy akár teljesen megtisztították volna Narakut.
  • Akadály Teremtés: Midorikonak vannak olyan képességei is, hogy nagyon erős akadályokat képes felállítani. Képes volt a barlangja bejáratánál felállítani egy olyan akadályt, ami még a Vörös Tessaigat is kibírja.

ApróságokSzerkesztés

  • Midoriko valószínűleg az 1203 és 1333-as években élt.
  • Ő a felelős azért, hogy létezik a Szent Lélek Égkő, amely nagy szerepet kapott a tényleges történetben.
  • A negyedik filmben (Inuyasha: A vörösen lángoló Haurai sziget), Kikyo egy másik ruhát visel, ami nagyon hasonlít Midoriko ruházatára.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki