FANDOM

Epizód
[[
Inu1
|px]]
'

Kiadása

2000.október 16

Évad

1

Rész

1

ÁttekintésSzerkesztés

1. Inuyasha megpróbálja ellopni a Négy Lélek Ékkővét, de Kikyo a Szent Fának szögezi nyilával.

2. Kagome, Kikyo reinkarnációja, ebbe a világba csöppen.

3. Inuyasha felébred.

4. Kagome megszabadítja a lepecsételt nyíltól, hogy megmentse őt a százlábú szellemtől aki rettegésben tartotta a falut.

ÖsszefoglalásSzerkesztés

Japánban Inuyasha megpróbálta ellopni a Négy Lélek Ékkövét egy faluban. A falusiak megtámadták, megpróbálták megakadályozni, hogy bejusson a templomba, de nem jártak sikerrel. Inuyasha-nak sikerült elérnie az ékszer, de Kikyo egy miko (más néven papnő) ezt megakadályozta.

Kikyo Goshinbokuhoz (más néven "szent fa") szögezte szent nyilával, amivel mély álomba küldte Inuyasha-t. Kikyo, aki már halálosan megsebesült, megkérte Kaede-t a hugát, hogy égessék el az Ékkővel együtt, annak érdekében, hogy ne, hogy rossz kezekbe kerüljön.

180px-Kikyo's Reincarnation, Kagome

Kagome ajándéka

A mai (1997) Japánban, egy fiatal lány akit Kagomenak hívnak, nagyapja épp az Ékkőről mesélt neki. Nagyapja ideges volt amikor észrevette, hogy Kagomét nem érdekli a történetei. Adott neki születésnapjára ajándékot is, méghozzá egy mumifikálódott lábat, amit később Buyo (macskájuk) megevett.

Másnap reggel Kagome a 15. születésnapját ünnepelte. A kisöccsével, Sotaval mindenhol keresték Buyot. Sota úgy véli a kútnál van, de Sota félt oda lemenni. Miután Kagome lement, s megtalálta a macskát, a kút felrobbant és egy szempillantás alatt egy kék kéz megkaparintotta Kagomét, s a kútba húzta a feudális Japánba.

Amikor megragadták, megijedt. Azt gondolta még otthon van, és az öccsét és a nagyapját szólította. Hamar kimászott, s csak akkor jött rá, hogy nem otthon van. Kereste a családját, de csak Inuyasha-t találta meg a Szent Fánál. Közelebb ment, és ésszre vette, hogy Inuyasha a fához van szögezve. Mivel egy átlagos lány volt, aranyosnak tartotta a félig kutyaszellem füleit.

A falusiak elvitték Kagomét Kaedéhez a faluba. Kaede főzött neki vacsorára némi pörköltöt is, közben pedig elmondta neki az idők aggasztó körülményeit. Kaede pontosan emlékszik, hogy mi történt aznap mikor a nővére meghalt. Már pont ötven éve annak.

Közben a százlábú szellem Mistress Centipede, megtámadta a falut, de Kagome elcsalogatta magához. Addig futott míg Inuyasha-hoz, a fához nem ért. Később Inuyasha a vér szagára felébredt.

A szellem kitépte Kagoméból a Négy Lélek Ékkővét. Inuyasha arra kérte húzza ki belőle a nyilat. Kaede figyelmeztette, hogyha elengedi Inuyasha-t ő majd megöli a falusiakat.Persze Inuyasha megígérte, hogy nem bántja a falusiakat, de viszont megöli a százlábút. Kagoménak döntenie kell, ellengedi Inuyasha-t és megmenti a falusiakat, vagy nem engedi el és kockáztatja a saját életét is.

Megjelenő KarakterekSzerkesztés

MegjegyzésekSzerkesztés

  • Nem ez az első, hogy Inuyasha megöli Mistress Centipedet.

ForrásSzerkesztés

http://inuyasha.wikia.com/wiki/The_Girl_Who_Overcame_Time_and_the_Boy_Who_Was_Just_Overcome

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki